Jobbångest!

4 underbara veckor har rusat förbi.
Imorgon är det dags att sätta på sig uniformen igen och bege sig ut på tågen...
I år har jag den kraftigaste jobbångesten jag någonsin haft.
Jag tycker om mitt jobb, det är inte det...det är bara det att det är ett år kvar till jag får vara långledig igen.
Nu är det ledighet varannan helg som gäller...
Det är normalt att jobba, det vet jag ju, men gud så skönt det är att vara ledig!
Jag börjar med att sova över hos mina föräldrar imorgon då jag slutar sent, och jag känner mig själv, jag är jättetrött på kvällen, så då tar jag det säkra före det osäkra och sover kvar i Örebro och får lite kvalitetstid med mamma på Tisdag förmiddag.
Packning, uppackning, flytt, kartonger och fullständig lycka och en vecka på Skiathos med fina Emma.
Jag har haft en asbra semester!
Jag har börjat ett nytt liv genom att flytta till Köping. Flytta nära min stora kärlek och smida framtidsplaner. Det känns så bra! Så otroligt bra!
Det känns konstigt att jag inte ska få träffa Samuel på flera dagar för att vi jobbar om varandra...och det känns skit och jätteledsamt att inte kunna fira vår 6 månaders dag för jag ska sova i Muppsala =/
Samuel är inget för att fira, men jag är det...eller fira och fira, bara få äta god mat och kramas i soffan räcker för mig.
Jag ska inte vara ledsen över det.
Kräftskivan igår var jättetrevlig. Jag hade en bra kväll! Jag pratade mycket med min kompis Michaela och med Mikkiz, Samuels syrra. Och jag hade ett låååångt jättebra samtal med Anders igår också. Vi är verkligen lika och kan prata om vad som helst! Anders är Mikkiz fästman.
Jag är tacksam över att dom tagit emot mig med öppna armar här.
Jag är överförtjust i Michaela och Johans bebis Oliver. Han är en riktigt glad bebis. Han ler alltid mot mig och jag tycker om att busa och greja med honom.
Avundsjuk!
Världens bästa är ute och fiskar ett par timmar.
Jag är seg efter gårdagen och det kan vara skönt för honom att få slippa mig ett par timmar ha ha :) Äsch, han kommer att sakna mig när han inte kan träffa mig på ett par dagar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0