Min namnsdag!

Ja idag har jag namnsdag och alla andra Michaelaor...vad roligt det där lät =)

Jag tänkte ge mig själv en present i form av en skiva från skivaffären, men den öppnar inte förrän klockan två och jag vet inte om jag har lust att gå tillbaka dit då...vi får se.

Blev förbannad när jag kom hem och såg att Maxjäveln rivit ut saker ur bokhyllan och tuggat sönder. Han är förjävlig. Jag förstår inte varför han ska bita på allt. Han har gjort det ända sen jag köpte honom när han var bebis. Jag blir ledsen när mina saker förstörs och då blir jag förbannad på honom.
Jag hade planerat att ta ut dom på balkongen ( dom kan inte vara där ensamma eftersom jag inte har nätat in den ) för dom tycker det är roligt, men nu...nej,jag är ledsen på katten.
Jag kommer inte kunna ha kvar honom när vi får barn. Han kommer bita barnet...


Jag vaknade upp med huvudvärk som inte riktigt vill ge sig. Samuel brukar säga att han får ont i huvudet när han sovit för mycket, och det kan stämma in på mig idag eftersom jag sov i ungefär tolv timmar...ha ha =)
Min snygga pojkvän var väldigt trött igår efter att han dragit ut sin visdomstand och sytt igen hålet. Jag fick rysningar på hela kroppen när han berättade...Iallafall så låg han sött och sov 1½ timme på soffan innan jag knuffade till honom och sa åt honom att lägga sig i sängen istället.
Stackarn jag tyckte så synd om honom!

Jag köper alltid samma hårfärgsnyans när jag ska färga mitt hår, men jag tycker alltid att resultatet blir olika ha ha. Igår färgade jag det och nu tycker jag att det är mer mörkblondt än guldblondt...Ja ja skit samma, jag har ingen utväxt iallafall och jag har inte fått grått hår än för det kollade jag igår ha ha :)

På Fredag ska jag umgås med mina finaste tjejer, Emma och Mathilda. Jag längtar så dit! Veckan går lättare när man har någonting att se fram emot!

Jag tänkte bege mig ut i skogen och plocka svamp men Samuel skickade sms och sa att han kom på att mina stövlar är i hans bil men att reservnyckeln ligger i lägenheten så jag kan åka till hans jobb och hämta stövlarna, men det kändes lite överkurs...Jag vet inte om jag orkar det...
Jag funderar däremot på att ta med mig kameran och ta lite höstbilder i skogen...Jag får se...

Jag har även kartonger jag ska packa upp, men ingen lust. Jag är så dålig! Jag blir galen på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis igen :)



<3

Postat av: Linn

Den kan vara så att han är understimulerad? Katter tuggar gärna på papper, böcker och mer eller mindre allt de kommer över om de är understimulerade. Leker han mycket? Pröva att köpa en laserpekare och lek med honom 30 min varje dag så kanske det blir bättre. JAG SAKNAR DIG!! Hoppas du har det bra sweetpea!

2010-10-05 @ 19:05:03
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0