Ny dator

Min förra dator, ett riktigt skit märke, krånglade nästan från dag 1. Igår slutade tangentbordet att fungera och då blev jag förbannad och kände, nej jag tänker köpa en ny, pålitlig dator.
Så det gjorde jag.
Jag köpte en liten dator, som jag kan ta med mig på överliggningar utan problem och så.
Jag är nöjd!

Jag vill inte sova borta inatt. Jag vill sova hemma. Eller jag vill sova hos Samuel för att vara exakt. Jag sover bäst bredvid honom, det går inte att komma från det. Jag får träffa honom imorgon kväll när jag har jobbat färdigt...

Jag somnade efter 02 två inatt. Jag kom hem lagom till midnatt, efter att ha kört hem i spöregn, och jag ville installera nya datorn när jag kom hem...Vissa inställningar kan jag inte göra, som ändra att ingenting händer med datorn när jag stänger locket...varför det inte går vet jag inte, så jag får ringa support någon dag när jag har tid.

Igår var jag och fikade med Emma och Mathilda innan jobbet. Jag vaknade igår och ville inte gå upp, så lite tid med mina vänner gjorde att jag kände mig lättare till mods.
Det är bäst att berätta att man känner sig höstdeppig än att låtsas som ingenting. Då kommer snart människor i ens närhet undra vad det är för fel på en och missförstånd kan lätt uppstå.
Det är många som tycker att hösten är jobbig. Sommaren är slut och det är långt kvar till det blir ljust igen och så.
Men jag har någonting så fint att se fram emot till våren så det ska jag tänka på när jag vaknar, är ledsen och bara vill dra täcket över huvudet och inte gå till jobbet.


Tre låtar ni kan lyssna på:

Lulu and The Luvvers - Shout

Marina and The Diamonds - I am not a robot

MC5 - Kick out the jams

Det är bannemej bra ljud i den här lilla datorn!

Kommentarer
Postat av: Annica

Shout är bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0