Vad är det för dag?!


Jag är dagvill! Jag frågade Samuel imorse vad det är för dag.

Jag har en superbra tvättstuga har jag märkt. Torkskåpet är supereffektivt och tumlaren också. Underbart! No more blöt tvätt på tork i hela lägenheten =)

Så här sitter jag medan jag äter frukost. Så här ska jag inte sitta när jag köpt ett köksbord...Visst är det snyggt med alla sladdar som går överallt?





Det här är världens snällaste och hjälpsammaste person som jag känner. Tack fina du för all hjälp!





Min nya fina säng! Jag älskar mitt nya sovrum även fast det inte är färdigt än.
( Linn! Det är INTE päls som ligger på sängen )



Resten ser ut som skit så det får ni inte se än...
Jag måste kontakta hyresvärden angående all råttskit i förrådet...Jag kommer inte iordning här hemma när mitt förråd står i vardagsrummet...

Om några timmar ska jag till IKEA med Mikaela, Samuels syster. Jag fick en förfrågan från henne igår om jag ville följa med, och jag blev jätteglad över att hon frågade mig. Vi ska luncha och försöka att inte handla upp hela IKEA.

Eftersom att jag är så ordentlig så betalar jag ju TVavgift, men eftersom att jag gett bort min tjock-tv så ringde jag idag och sa upp tjänsten. Jag ska få tillbaka pengar, tack ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

åh vad jag tycker om dig! haha

men du! det verkar som att du har sånt där überfint trägolv? sjuuukt avundsjuk på dig isf! Jag är så trött på parkett som standard. Jag vill kunna ha fina trägolv trots att jag är arbetarklass! :)

Jag och J kommer och hälsar på dig sen! Då går vi ut och upplever köpings uteliv haha :P

2010-09-04 @ 00:48:24
URL: http://bully.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0