Baikal

Så heter hårfärgen som jag färgade håret med idag. Jag har haft den förut, men den försvann från affärerna men nu hittade jag den här hemma på Kicks. Den kommer säkert försvinna med min tur, för jag gillar den verkligen. Den här färgen är mer askblond. Min mobilkamera gör inte färgen rättvisa:



Usch så mitt ansikte ser ut på bilden, men skit samma.
Håret behövdes bara klippas fem centimeter! Jag blev super förvånad! Det är fortfarande två längder. Frisören berömde mitt hår för mina fina lockar. Såna lockar som tjejer kämpar att få har jag naturligt.
Jag plattade håret litegrann efter färgningen för det hade frisören gjort, men det tar sån tid med den gamla plattången som jag har så jag får införskaffa mig en ny tror jag. Ibland kan det vara roligt med platt hår fast jag tycker om mina lockar mest tror jag.

Jag gick över till Michaela en stund och drack kaffe. Alltid lika kul att umgås med henne.

Snart blir det mat och jag känner mig så kär i min pojkvän idag så jag vill helst äta honom till middag <3

Kommentarer
Postat av: Hulda

Så snygg man kan va!

Finis, längtar till London <3

2011-04-07 @ 22:43:51
Postat av: mamma

vad fin du är.kram ha en bra dag

2011-04-08 @ 10:18:23
Postat av: Aida

Tjusigt!

2011-04-08 @ 10:36:00
URL: http://aidalovesmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0