Blodrött

Jag ska börja med att lägga ut tre stycken bilder från fisketuren igår. Det spöregnade i princip hela tiden, men jag har en pojkvän som har i princip allting man behöver så vi satt fint under ett parasoll ;) Jag avskyr verkligen regn och går helst inte ut, men det är något visst med den där pojkvännen och jag gör saker som jag aldrig trodde jag skulle göra...



Mitt hjärta slår några extra slag varje gång jag ser honom:





Igår kväll när jag inte kunde somna låg jag och tänkte på hur man knyter fast sänket och kroken ha ha. Liiite svårt med mina långa naglar, men det gick. Samuel är världens bästa lärare också.
Jag har haft en superhärlig helg och jag har njutit av varenda sekund.

Jag åkte till Fia efter jobbet och fixade mina naglar. Jag är trött på fransk manikyr så idag gjorde Fia genomskinlig akryl och så målade hon dom. Nu kan jag måla och skifta färg beroende på humör. Kul :)



Jag är trött...jag gick upp fem över fyra för att åka till jobbet, men det är nog lika bra att hålla sig vaken nu till jag ska gå och lägga mig. Jag kan nog lura med mig Samuel att sova klockan nio ikväll haha ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

fina naglar.kram

2011-04-04 @ 21:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0