Haircut

Idag ska jag klippa mig. Det har jag inte gjort på länge...därför är jag livrädd att håret kapas vid öronen på mig typ.
Jag har två längder på håret just nu och jag funderar på att korta av det så det är jämnlångt. Det kanske blir fem centimeter nedanför nyckelbenen. Eller kortare...
Mitt underhår är i superbra skick, men mitt överhår ( det kortaste ) är torrt och sprött. Så har mitt hår alltid varit.
Jag vill ju ha riktigt långt hår, men ett fräscht sådant. Jag får spara ut det igen...
Så vi får se hur jag ser ut när jag går därifrån.

Det har försvunnit choklad från mitt bord i vardagsrummet. Jag letade överallt efter det igår. Mörk choklad med apelsinssmak. Samuel säger att jag ätit upp det, men jag klämde inte i mig en hel karta i Lördags för det är omöjligt när det gäller mörk choklad.
Jag har mens och var så sugen på det igår...

Idag är det en vecka till jag och tjejerna sticker till London. Det ska bli SÅ roligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0