Jag skriver lite till...





Den här bilden tog jag med min mobiltelefon för ett tag sen. Den blev rätt fin. Och den tvådelade älgen längre bort syns ju inte ;)

Jag fick ett samtal från stället där jag sökt Psykologikursen. Jag kommer att få svar efter Valborg om jag får gå den. I och med att dom köper in kursen så är det inte säkert, men jag hoppas. Om jag inte får, så kan jag söka någon av kurserna som dom har istället...dom är inte lika roliga, men jag kanske kan läsa någon B kurs som jag redan läst A kursen i och få ett bra betyg...

Jag kommer att få fullt upp på tåget hemåt. Det är redan i sig ett mardrömståg pga många pendlare och så har vi påsklov på det...Men jag får tänka att för varje minut så är jag ett steg närmre att få komma hem :)

Imorgon ska jag gå ut och gå. Försöka att springa också emellanåt. Jag vill ut i skogen så det får bli en vända i elljusspåret. När Samuel har slutat kl 15 ( om han inte behöver jobba över ) så ska jag följa med honom ut och fiska. Det ser jag fram emot.

Just det, jag fick alla rätt på provet igår så jag får jobba kvar ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0