Lady Gaga

Jag är fasen förtjust i Lady Gaga. Jag tycker att hon är grym! Bara så att ni vet ;)

Jag var iväg och köpte ett par vår/sommarskor att ha på jobbet idag. Dom vi får genom jobbet är riktiga kärring skor och såna vill jag inte ha. Usch!

Jag trotsade det fina vädret och satte på en av mina favorit filmer, som jag alltid blir så glad av: Moulin Rouge.



Jag sov ända till nio idag men som vanligt så känner jag mig aldrig riktigt utvilad när jag vaknar. Jag kan sova hur mycket som helst och när som helst men jag blir aldrig utvilad...



Katten utan huvud hade jag i knät förut.




Nu har mamma insjuknat i magsjukan också. Syrran, mormor och morfar har haft den och spytt och skitit halvt ihjäl sig. Usch. Jag trodde att den inte härjade så här på våren. Jag fick ju en light variant och frätte sönder arslet istället när det nu var.

Snart kommer Samuel hem. Vi ska ut och fiska lite senare. Det ser jag fram emot. Skönt att få sitta ute i naturen nu när vädret är så fint också.
Jag återkommer med bilder om jag får en fisk haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0