Påskdagen i Linköping

Nja inte hela men en del iallafall :) Lugnt och skönt på vägen ner hit med en trevlig kollega. Vi käkade middag tillsammans och köpte en glass till efterrätt. Vädret är ju så underbart! Vi satt ute och åt middagen. Det har jag verkligen längtat efter.
Normalt sett så har jag den här turen var sjätte söndag och idag är det ju inte en vanlig söndag så det kanske inte är lika mycket folk idag som en vanlig söndag.

Jag längtar hem så ingen kommer att vara gladare än jag imorgon när jag kommer hem <3 Bara fyra tåg kvar sen får jag åka hem.
Jag hoppas att vädret är fint nästa helg när jag kan njuta av det...det går inte att göra det fullt ut när man jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0