Renovering pågår!

Jag lägger ut lite bilder så att mina kära Örebroare kan följa renoveringen :) Jag kom dock på att jag inte tog något kort på köket haha.

Det här är det lilla rummet. En bit av hallen ser ni också:



Det här är hallen:



Och det här också:



Det här är sovrummet:



Det här är vardagsrummet:



Och det här:



Balkongen:




Det känns väldigt bra att ha fått en extra helg att fixa och dona.
Igår fick jag riktigt flyt med att slita ner struktur tapeten i vardagsrummet så jag ville inte åka hem haha :)
Jag såg idag att golvet i badrummet är helt missfärgat. En stor brun fläck. Det ser ut som bajs. Ingen av oss hade sett det tidigare...Det blir till att lägga en matta där. Fast jag ogillar badrumsmattor eftersom att det är så jäkla opraktiskt när man har katt...kattsand...
Balkongen hoppas jag att vi kan göra riktigt mysig. Trall på golvet och blommor :)

Nu ska jag gå över till Michaela och dricka kaffe. Jobbet väntar ikväll och överliggning i Stockholm...blä.

Kommentarer
Postat av: Hulda

Stället har verkligen potential! Där kommer ni få det så bra tror jag! Spännande att få se när allt är klart!

LYCKA TILL

2011-04-28 @ 18:31:57
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0