Tusen tankar och en natt

Igår var det nästan mission impossible att somna.
Jag ville inte att Samuel skulle somna för jag ville ha sällskap.

Jag låg och tänkte på allt igår kväll. Absolut ingenting som är jobbigt, utan det var mer funderingar, förhoppningar och längtan. Jag tänkte sluta tänka nu, men det fungerade inte så bra.

När Samuel gick till jobbet imorse så ville jag att han skulle stanna kvar hos mig i sängen. Jag kunde inte somna om så jag gick upp tio över sju och satte på kaffe.
Ikväll slutar jag att jobba tjugo över åtta och det innebär att jag inte är hemma förrän tjugo över nio... =/ Men som tur är så slutar jag kvart i tre på lördag och får en sen eftermiddag och kväll hemma med Samuel.
På söndag jobbar jag åtta till åtta ungefär och sover i Stockholm.


Idag har jag kvartstid när jag kommer till Stockholm. Jag hoppas att jag har ett hotellrum för då ska jag gå dit och vara ifred lite. Jag tycker att det är skönt ibland. Jag vet att hemresan kommer att bli lång och jobbig så då kan det vara skönt att vara ifred ett tag.

Jag ser fram emot att åka till London med tjejerna. Det ska bli så roligt att bara vara vi tre.

Fy jag är trött av allt tänkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0