Vogue



Förr köpte jag modemagasin väldigt ofta. Jag har kvar en del och en del har jag gett bort.
Igår köpte jag amerikanska Vogue och den satt jag och bläddrade i när kontaktledningen bröts av igår igen uppe i Stockholm. Jag tänker inte skriva hela ramsan om det. Jag fick åka taxi till Hallsberg och den taxichauffören körde som en jävla idiot, emellanåt var han uppe i 170 km/h.



Idag fick jag börja senare och sluta tidigare pga strulet igår. Det tackar jag för.

När det blåser ute så får jag väldigt lätt huvudvärk. Det är irriterande och speciellt eftersom att det blåser mer än normalt ute just nu.

Jag har varit till affären och handlat mat. Samuel är ute och prövar fiskelyckan. Han beställde fiskpinnar idag. Dom kommer inte göras på fisk han drar upp haha. Jag är bortskämd med en mamma som alltid gjorde egna fiskpinnar när jag växte upp så jag tycker att det är konstigt att köpa ICAs. Men dom är goda dom också.
Fiskpinnar på en Lördag. Allt för Samuel haha.

Undrar om jag ska lyxa till det med en powernap? Då kanske huvudvärken ger med sig...? Eller så kan jag ta en powernap ändå eftersom att jag är vuxen och bestämmer över mig själv och inte behöver en massa ursäkter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0