En vecka kvar

Om en vecka vid den här tiden har vi kollat på bebisen i magen <3 Jag hoppas att skitpassen på jobbet går fort i helgen och på Tisdag så det snabbt blir Onsdag.

På tal om jobbet så fick jag igår veta att jag har tre såkallade FV dagar kvar att ta ut i år. Han som fixar schemat hade tänkt ut en bra grej så jag får sex dagars ledigt =) Det blir inte än, men i slutet av oktober och början av november, men det är bra att längta lite ;) Jag har en ledig helg, tar dom tre dagarna jag har kvar måndag tisdag och onsdag och sen är jag ordinarie ledig på torsdagen. Underbart!

Usch vilken halsbränna jag hade igår! Jag trodde att jag skulle bli tokig. På kvällen kunde jag köpa Samarin och det lindrade efter ett tag. Jag la ner några påsar i jobbväskan. Huvudvärk hade jag också och den hänger i lite idag med, men jag hoppas att den går över.

Jag saknar Samuel. Jag önskar att han var hemma <3 Igår skrattade han åt mig när jag låg i hans knä och grät till True talent. Han sa: hormoner och så skrattade han. Jäkla typ ;)
Jag kommer inte hem förrän vid nio ikväll, men kanske kan somna i hans knä då.

Imorgon är jag ledig och jag hoppas att det är fint promenadväder imorgon.

Jobb idag mellan 12:49 och 19:48.

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh vad skönt att vara långledig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0