För att undvika att krocka...

...första eftermiddagen med nya bilen så valde jag att endast åka och tanka och sen åka hem. Varför?
Jo för jag är så trött så jag ser i kors och då ska man inte köra bil!
Det kändes inte alls vemodigt att lämna min gamla trotjänare Audin. Däremot kändes det konstigt att köra därifrån i nya bilen. Lite som om jag snott den =)
Jag behöver inte använda nyckel till Toyotan. Den känner av en liten dosa och så kan jag öppna dörren. Sjukt ovant! Och dosan lägger jag sen bara i bilen och trycker på en knapp så startar den...jösses. Och så automatlåda då, som man även kan växla manuellt med + och - .
Jag har inte riktigt utforskat alla finesser än, men den är fullt utrustad med grejer jag inte ens vet vad det är ;)
High tech ;)

Vi ska åka Toyota imorgon till Västerås för att kolla på bebisen. Känna hur bilen känns, och det känns tryggt för mig att Samuel sitter bredvid när jag kör en lite längre sträcka första gången =) Efter ultraljudet släpper jag av Samuel på hans jobb och sen åker jag till Örebro med bebisbilder =)
Frukost hemma hos mamma och pappa och syrran kommer dit och sen ska jag träffa Linda. Det kommer att bli en toppen dag!

Jag är jättenervös inför imorgon. Jag har absolut ingen dålig känsla i kroppen, men ändå. Det enda jag vill är att fisen är frisk. Jag har vant mig vid att ha den i magen och vill ha kvar den där till den är redo att komma ut =)
Som ni redan vet så tror ju jag att det är en kille. Samuel också. Om det går att se vad det är för kön imorgon så får vi veta det.
Som sagt så spelar könet ingen roll, bara det är en frisk bebis, men det kan vara bra att veta om vi ska sluta att kalla bebisen för honom haha =)

Jag gick och la mig vid halv tio igår och somnade strax efter tio. Sen vaknade jag 23:50. Sen somnade jag om och vaknade till men tittade inte på klockan. Konstaterade bara att det var väldigt mörkt. Sen vaknade jag av att det kom en tidning infarandes via brevinkastet. Vi har inte tidningen så ett sånt främmande ljud vaknade jag direkt av. Då var klockan 02:37 och då gav jag upp det där med att sova.
Så ja, jag är lagom seg i huvudet nu.
Pannkakor med äppelmos ( vi var båda sugna på det igår ) och så grädde och sen kommer jag nog att vara ett så pass roligt sällskap till min kära sambo så att jag somnar i hans knä efter maten ;)
Fast jag vill fråga lite, om han har funderingar inför imorgon. Eller om han kanske kan lugna mig lite. Han är bra på det. Den där Samuel.

Kommentarer
Postat av: Mathulda

Jag tror de är en tjej, fniss.

Det blir bra ska du se <3

2011-08-30 @ 23:56:28
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0