Frisörbesök

Jag ringde imorse för att boka en tid hos frisören, mitt hår växer så fort, och jag fick en tid redan i eftermiddags. Den här gången la hon i lite mörkare blandade slingor för det ville jag. Klippte lite också och sen lockade hon det till jag skulle gå. Jag är jättenöjd, precis som förra gången.



Synd att jag måste ha håret uppsatt på jobbet.

Innan frisören var jag hemma hos Michaela och drack kaffe och fick mig lite lunch =) Oliver har blivit så stor. Vi busade lite och ritade och så fick jag smaka kex av honom.

Fis-Samuel jobbar över idag så han kommer inte hem förrän vid åtta...Tråkigt, men ibland behöver man jobba över.
Jag har alltid varit kär i honom, men i och med graviditeten så är jag ännu mer kär i honom. Vi har liksom ett extra starkt band mellan oss nu såklart. Jag tycker att han är världens bästa kille och jag ser upp till honom. Han gör mig glad och trygg.
Igår låg han och sov en stund i mitt knä i soffan. Det kändes som om mitt hjärta skulle sprängas av kärlek när jag tittade på honom och strök honom över pannan. Om jag älskar honom så här mycket, hur mycket kommer jag inte då att älska våran bebis?

Det får bannemej bli ett besök på Ullared i höst. Min frisör fick båda sina barn under samma årstid som jag och hon sa att hon köpte en tjockisjacka billigt på Ullared som hon kunde ha och slippa frysa. Jag får ju inte direkt igen mina vinterjackor med värsting mage sen.

Min mage är ju rätt så...kass nu när jag är gravid och igår...då var det gaser. Jag hade så jäkla ont i magen och låg och fes hela natten haha. Imorse var det kvar gaser men det känns bra nu. Vad knasig kroppen är =)
Nu syns det ju att jag är gravid, även om det även kan se ut som om jag ätit för mycket, men magen är liksom hårdare och jag känner vart livmodern är någonstans. Så häftigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint med lite lockigt :)

2011-08-11 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0