Mini marmelad

Igår när jag var tvungen att sova borta i tjänsten så gick jag till Hemköp för att köpa någonting lätt att äta på kvällen. Jag hittade den här lilla mini burken med marmelad och bestämde mig för att köpa lite bröd. Visst är den söt?





Idag efter att jag slutat jobba så träffade jag Emma :) Vi satt på Espresso House och tittade på en möhippa som pågick utanför och så spanade vi lite allmänt på folk. Och så pratade vi givetis. Massor! Vi hade en hel del att gå igenom. Emma är bäst, jag tycker om att träffa henne.
På H&M köpte jag ett nytt svart jobbparaply och fick det gamla trasiga kastade direkt. Jag har tittat lite efter ett armband som jag kan ha till vardags och jag hittade ett idag. Visst är det fint?




Emma hon köpte sig ett par shorts. Fast hon egentligen inte får för hon ska till USA snart och hennes budget är inte vad den borde vara sa hon en timme innan hon köpte shortsen haha. Got to love her!

Fy farao vad tråkigt det är med regn. Det har regnat hela dagen. Idag tycker jag det känts som höst ute...burr!

Igår jobbade jag på två tåg med en kvinnlig kollega från Göteborg och hon var så himla trevlig och rolig. Jag fick jättebra energi av henne. Jag hade inte träffat henne förut ( vi är typ 3000 anställda så det är inte så konstigt ) men jag hoppas att jag träffar henne igen.

Jag drömde världens otäckaste mardröm inatt och vaknade livrädd och började leta efter Samuel, men jag var ju på ett hotell =(
Jag tror att det är graviditeten som spinner på mina annars så invecklade drömmar. Vecka 15 nu ju <3

Snart kommer Samuel hem. Hurra =)

Kommentarer
Postat av: Emmma

Gulle dig! Alltid lika kul att ses. Hoppas det inte dröjer länge till nästa gång <3 Fin fint armband, som du MÅSTE bära varje dag :)

2011-08-10 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0