Odd Molly Lovely Knit Magnolia

Förra sommaren sa jag och Mathilda att vi skulle köpa oss varsin Odd Molly lovely knit. Sen tror jag att det var ekonomin som satte stopp för det ;)
Idag var vi inne i butiken Heaven i Örebro för att titta på en vinterjacka från samma märke som Mathilda är sugen på att köpa.
Och dum som jag var så provade jag en kofta i en färg som jag kände mig jättefin i...



Just denna heter Magnolia och jag är kär! Jag ska se hur ekonomin ser ut när jag får lön, jag vet att jag får lite extra semesterersättning från jobbet och ska se vad det kostar att laga min bil, efter det så... Den är ju skitdyr och jag har aldrig köpt något som är så dyrt, iallafall inte i ordinariepris, men den är så fin...Och den kändes så mycket som jag!

Det var en härlig dag i Örebro idag! Vi åt god lunch på Soleo och sen fikade vi på chokladwienerbröd på bästa Hälls Stallbacken. Vi strosade runt på stan och sen satt vi och glodde på folk framför kyrkan. Underbart!

Jag funderar lite över mina gravid-bröst. Storleken som jag köpte nyligen verkar vara för liten...Jag får röda märken på brösten efter kupkanten. Eller så kanske bara bhn skaver?

Om mindre än två timmar kommer Samuel hem. Jag har i hemlighet köpt lite av hans favoritgodis, bla lakrits Dumle, som han ska få för att han är världens bästa och för att han jobbat över mycket. Jag hoppas att han blir glad :)

Kommentarer
Postat av: Huldan

Tack för idag bästa du<3

Köp den!



Och kupstrl är svårt.. Du får mäta och kolla i sånna måttabeller så kanske du blir lite kolakre, eller så hjälper det inte alls, haha. Försöka går ju ;)



KRAM

2011-08-16 @ 18:20:12
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/
Postat av: Emma

Köp köp köp köp! Har man velat haft något i över ett år är man värd en 1700kronors tröja. Lätt!

2011-08-17 @ 13:33:30
Postat av: Ida

Hej älskade systra mi...



Köp bekväma bhar är det enda jag kan säga till dig..

Jag som i vanliga fall inte har små bröst blir helt galen på mina bröst när jag blir gravid.. De mesta skaver och sitter åt...

Så jag brukar tycka om att gå i sportbhar och bra snygga amningsbhar rätt tidigt...



Tvinga inte in tuttisarna i nått obekvämt och har dom redan växt så lär dom växa en hel del till på dig...



Puss puss

2011-08-18 @ 06:40:26
URL: http://forvirradbabylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0