Off to work

Det känns inget vidare att veta att jag inte kommer hem förrän imorgon kväll klockan åtta...nackdelen med mitt jobb är helt klart arbetstiderna.
Men jag försöker tänka positivt, att dagarna säkert går snabbt och att jag snart är hemma en kortis igen hos Samuel.

Jag funderar lite på barnvagnar...det är en jäkla djungel det där...begagnad eller ny? Jag hittade en vagn som jag gillar av en slump på en blogg, och det visade sig vara en från 2008...men modellen finns iaf på Blocket. Och kostar i princip ingenting.
Först var jag så inställd på att köpa en sprillans ny, att ha till nästa barn också. Men nu tvekar jag. Det är så sjukt mycket pengar och det finns jättefina begagnade...
Vi får se.

Uuuuu jag måste byta om nu och åka mot jobbet....får hoppas att bilen håller nu när jag bytt bort den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0