Olika veckor

Eftersom att det här är min blogg så får jag skriva om vad jag vill och lägga upp vilka bilder jag vill ;)
Idag tänker jag lägga upp två stycken klassiska magbilder.
Den första är dagen jag gick in i vecka 10 och den andra är idag när jag gick in i vecka 16:






Det har ju blivit lite skillnad eller hur? :)

Idag efter jag slutade jobba var jag hemma hos mamma och pappa och åt frukost och min syster kom också :) Det var så mysigt att träffa dom och sitta och prata och så. När syrran åkt satt jag och mamma och pratade och försökte klura på hur mycket föräldrapenning jag får men det fick vi inte reda på, men däremot hur många dagar jag kan få haha :)

När jag kom hem åt jag lunch och sen tog jag cykeln hem till familjen Svensson/Nordin.
Michaela petade på min mage, som hon konstaterade blivit hård och så konstaterade vi att den är lite sne haha :) Sen blev det kaffe och Johan matade Oliver. Mysigt att vara där.

Tråk tvätt-dag hade jag förut, men det är alltid skönt att ha rena underkläder ;)
Jag har lagat mat och tryckt i mig den och hoppas att min sambo kommer att gilla det jag lagat när han kommer hem från jobbet. Jag hittade på lite med dom grejerna vi hade hemma, men det blev jättegott.

Imorgon ska jag ta tåget till Örebro för att träffa Mathilda :) Vi har inte setts på alldeles för länge pga semester, men som Mathilda sa så är det okej att det blir så när man har och har haft semester. Vi kommer nog att ha en hel del att prata om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0