Tjej i jeans

Jag använder i princip aldrig jeans, men imorse skulle jag kränga på mig ett par byxor och jag fick inte luft, så jag åkte till H&M och köpte ett par mammajeans. Nu kan jag andas igen. Jag köpte även ett par tights och en BH eftersom att brösten rymmer ur mina gamla.



Samuel kommer nog inte att kunna hålla händerna borta ;) haha.

Det är nog väldigt olika det där, när man inte tycker ens gamla kläder är bekväma längre och vilken klädstil man hade innan. Jag hade ofta stretchjeans och dom kan jag inte ha och vanliga tights åker ner över magen och det är inte skönt.
Dom nya jeansen skulle ju vara väääääldigt låga i midjan om det inte vore för resåren ;)
Dom är jättesköna och mjuka.

Jag köpte även ny mascara och fick lite andra grejer inne på KICKS. Jag tyckte att priset var lite väl nu för Lancome mascaran som jag kört med i flera år, över 300 kronor så jag blev tipsad om Clarins. Den kostade 200 det är ju dyrt det med, men för just mig så brukar alltid dyrare mascara vara lite bättre.

Samuel är ute och snickrar och jag ska måla klart dörrarna så att dom blir färdiga innan han kommer hem. Sen blir det storstädning....BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0