Semesterbilder :)

Första natten sov vi i Samuels pappas frus sommarstuga strax utanför Vilhelmina.







På kvällen åkte vi och fiskade och grillade korv.



Jag var den enda som fick fisk. En harr :)



Dagen därpå åkte vi till Borgafjäll och började att vandra upp. Hur sjukt är det inte att Samuel träffade en gammal klasskamrat på vägen upp???



Trött men glad :)



Samuel hann knappt ställa ner ryggsäcken innan spöt åkte fram.



All mat smakade så gott där uppe. Kanske berodde det på att vi inte åt någonting annat än just det vi hade med oss. Inget småätande emellan var möjligt.



Så fint och alldeles stilla.



Min fina Samuel :)





Så härligt att kunna dricka vattnet vart som helst!



Jag och min ena öring ;)




Massa små kompisar överallt :)



Samuel fick också fisk. Tyvärr fick jag ingen bild på när han drog upp sin största öring någonsin utan bara på den här lilla:




Lunch!



Vi klättrade upp på en hög topp och tittade ut över fjällen som sträckte sig så långt ögat nådde.



Två puckon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0