En superduper dag!

Jag fick så mycket energi av att träffa Emma!
Vi strosade runt i Västerås, letade lite julklappar och lite till oss själva. Och så fikade vi såklart ;)
Det är roligt att gå in en stad som man inte riktigt är van att gå i. Man hittar inte riktigt och vet inte vad det finns för butiker.
Jag hittade en sista julklapp till min syster och så hittade jag en liten julkapp till Nellie från mig och Samuel.
Jag köpte även en väska att ha som skötväska. Jag har fått tips om just denna och eftersom att dragkedjan är trasig på Emmaljunga skötväskan så köpte jag en ny. Den kostade bara 99 kronor, perfekt. Och den är helsvart.
Det kanske inte är så roligt för Samuel att gå runt med en mönstrad väska haha ;)

Jag hittade även någonting att ha på mig på jul eller nyår. Det var inget mammaplagg så jag kan använda det sen också, det tycker jag känns bra. Den sitter ju lite annorlunda på en gravidmage än vad den ska göra men den var fin och fick godkänt av mig, Emma och Samuel så det är ju bra.

Magen var som vanligt stenhård när jag gick runt på stan. Om jag inte passar mig när jag reser mig från tex soffan så sträcker jag magen och får riktigt ont. Det gäller att luta sig lite åt ena hållet och sen åla sig upp. Den är ju rätt stor nu magen :)

Jag fick bästa födelsedagspresenten igår. Samuel berättade att alla på hans jobb fått ledigt nästa fredag när jag fyller år =)

Samuel är iväg och spelar innebandy och jag kämpar emot mina trötta ögon... Jag gissar att vi kommer att somna i soffan ikväll här hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Annica

Ska alla komma och fira dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0