Familjen och snöoväder

Igår åkte jag hem till min syster när jag hade slutat att jobba. Min mamma var också där när jag kom. Det bjöds på mackor och varm oboy. Det var inte igår som jag drack det. Gott! Vi satt och pratade lite innan jag stuvade in mamma i bilen och åkte hem till pappa. Jag sov hos mina föräldrar inatt. Skönt att slippa gå upp supertidigt, det räcker med att jag ska göra det resten av veckan. Nu när jag är gravid och snart kommer att få en egen familj känner jag mig mer beroende av min familj. Jag tycker om att vara med dom och skulle vilja träffa dom oftare än vad jag gör. Jag vill ju att bebisen ska få bra kontakt med dom när han kommer och familjen känns viktigare än någonsin. Som tur är får jag träffa dom i helgen. Kanske inte syrran men dom andra. Toyotan klarade vinterkörning alldeles utmärkt. Det var ett riktigt snöoväder när jag körde hem så det gällde att koncentrera sig ordentligt på vägen. Jag ska sova en stund så att jag orkar att pussa min älskade sambo när han kommer hem. Jag har varit glad hela dagen över att få träffa honom ikväll haha. Jag är världens största tönt som känner så efter att ha varit ifrån honom en dag och en natt. Kär? Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0