Fixar Söndag

Det gick väldigt smidigt igår att handla julklappar. I den första affären som vi tittade i efter en väska till mig så hittade jag en direkt. Den var precis rätt storlek, hade axelrem och korta remmar och rätt färg och den var till bra pris så Samuel köpte den åt mig. Jag köpte en julklapp till syrran, Samuel köpte en julklapp till sin pappa och han hittade en fin skjorta till sig själv. Sen var det bara att lämna kaoset ute på Marieberg och åka för att äta julmat och umgås med släkten. Det var trevligt igår. Alla var på bra humör och maten var god. Jag var varm som ett element och mina fötter och fingrar svällde upp så jag knappt kunde få på mig stövlarna när vi skulle åka hem. Trevligt, nej. Mindre trevligt att bli väckt kvart över sju av att katten ylar och krafsar på dörren till sovrummet. Omöjligt för mig att somna om. Snart dags för en tur till affären för att veckohandla och sen ska vi slipa och måla om köksstolarna. Kul =) Vecka 33 idag. Inte lång tid kvar! Det känns mycket bra =) Jag har räknat ut vad sakerna kostar som vi behöver köpa till bebisen så efter jul och nyår tror jag vi åker iväg och köper allting så det är klart och finns hemma. Man vet ju inte, han kan ju komma tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0