Frostar av frysen

Det är verkligen tråkigt att frosta av frysen, men det är också en punkt på min att göra lista. Det sköter sig nästan själv ändå. Jag går dit emellanåt och lossar på lite is bara. Det är snart färdigt.

På Torsdag nästa vecka kommer det elektriker hit och drar in el till badrummet så att vi kan koppla in tvättmaskinen. Det var också en punkt på min att göra lista. Det känns bra att det snart blir gjort!

Andra har en bucket list, saker att göra innan dom dör, jag har en att göra lista innan bebisen kommer =)

Det var en sån mysig dag igår!

Efter en natt med riktigt usel sömn åkte jag till Örebro vid klockan åtta på morgonen. Jag åt frukost med mamma och pappa innan jag började att rulla julkolor. Fikade på vaniljbullar och blev lurad att köpa en blomma till mammas chef när jag i själva verket fick en blomma själv ;) Mamma och pappa överraskade mig med att uppvakta mig inför min födelsedag igår haha. Jag hade INGEN aning. Förstod inte varför dom började sjunga haha.
Tack för presenterna =)

Klockan ett mötte jag Emma, Mathilda och Mira för att äta lunch på Java. Det var gott och så roligt att sitta och prata. Mira och Bob ska gifta sig i sommar så vi fick höra på bröllopsplaner och se Miras helt underbara klänning! Dom är så söta och jag är så glad för deras skull!
Klockan två kom Bob och Knudsen och fikade med oss. Vi skrattade jättemycket och hade det riktigt bra!
Sötaste tjejerna hade med en födelsedagspresent till mig. En jättefin och mjuk röd klänning som jag kan ha på julafton. Jag älskar den!
Jag fick ett så sött meddelande av Knudsen igår kväll som gjorde mig jätteglad.
Jag har världens bästa vänner!

Ikväll kommer det en karl från Trygghansa och pratar barnförsäkring med oss. Jag tycker att det är skönt att det kommer någon hem hit, då jag själv är dåligt insatt i det med försäkringar. Vi behöver inte tacka ja till hans försäkring men de flesta jag har frågat har Trygghansa till sina barn och dom är nöjda med dom.

Onsdag Torsdag sen fyller jag 28. Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0