Home sweet home

Klockan är inte ens halv sju och jag undrar hur jag ska kunna hålla mig vaken till jag ska hämta Samuel när han varit på julbord. Igår åkte jag och syrran upp till Älvdalen för att överraska farmor som fyllde 80. Ingen visste att vi skulle komma och dom blev väldigt glada där uppe. Roligt att överraska och göra andra glada. Vägen var helt rutten på en sträcka så det var riktigt obehagligt att köra. Varken plogat, sandat eller saltat. Idag när vi åkte hem var det ännu värre än igår. Jag fick skit ont i magen, sammandragningar av att sitta och skaka i en timme på den dumma vägen. Min bil är nu inlämnad för att få motorvärmare och dom ringer imorgon när jag kan hämta den. Det är en bit att gå dit så jag hoppas att vädret är bra imorgon. Jag längtar efter min Samuel. Vi hann bara träffas en liten stund innan han skulle på julbord. Skönt att längta halvt ihjäl sig fast jag bara varit borta en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0