Stormen Dagmar

Igår kväll och inatt tyckte jag minsann att det stormade mer än kvällen och natten innan.
Jag tyckte att det var obehagligt då rutorna knarrade liiite för mycket. Tom Samuel som knappt vaknar om man skriker blev väckt av att det blåste inatt.
Det är lite sol ute idag så något gott har stormen fört med sig.

Idag ska jag ner till bilskojarna och se om jag fått min domkraft eller inte. Jag glömde helt bort det förra veckan.
Sen blir det att titta lite på rean i dom få affärer som finns här, och se om jag hittar några små byxor till bebisen.
Jag tittade igenom kläderna igår och insåg att han inte har så många byxor.

Igår la jag iordning dom kläderna som jag vill ha med till BB. Jag vet inte riktigt vad man behöver ha med sig för saker dit, men kläder till bebisen, hygienartiklar till mig, bekväma kläder till mig, alla papper från MVC, kamera och något energigivande typ choklad och något annat att äta.
Någon som har något tips på någonting som behöver tas med i BB väskan?

Jag känner mig fortfarande lugn inför det som komma skall. Förlossningen alltså. Sen hur jag känner när det väl drar igång är en annan femma. Jag vill liksom få ut bebisen nu så jag kan gosa med honom!
Jag har lite tankar om ev bedövning och så, så jag känner att jag har koll på det, sen vet jag inte vad jag vill ha eller inte vill ha när jag väl är där.
Jag hoppas bara att bebisen inte vill komma ut när Samuel är i Finland med sin pappa näst nästa helg för jag vill verkligen ha med honom på när det är dags.

Nehej, ta tag i den här dagen kanske.

Kommentarer
Postat av: Christine

Om ni har en bärbar dator, ta med den och fyll den med film eller serier innan :) Vi blev kvar lite extra på BB då Thilde blev dålig och då kunde vi kika på Solsidan under tiden. Men ta inte med er för mycket, för du kommer typ bo i den där fina skjortan man får låna på BB. :)

2011-12-30 @ 10:56:22
URL: http://kirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0