Supersovaren

Jag skulle bara sova en liten stund. Jag vaknade tre timmar senare. Då trodde jag att det var mitt i natten och att det var dags att åka till jobbet igen haha. Imorgon är det sista dagen på jobbet och det känns bra. Jag ska tvätta uniformen och sen lägga den i en låda som åker upp på vinden. Jag vill inte ha någonting i lägenheten alls från jobbet. Innan jag somnade när jag skulle sova en liten stund så blev det hårt på ena sidan av magen och då kände jag där och då försvann det en liten fot eller någonting inåt i magen igen =) Mysigt! På Lördag ska jag ta med mig Samuel till Örebro. Vi ska träffa lite av min släkt hemma hos mormor och morfar. Fira lite jul och äta god mat och umgås. Innan det ska jag citat Samuel " peka ut någonting jag vill ha i julklapp ". Jag vill ha en cognacfärgad väska så vi ska se om jag hittar någon sån på Marieberg innan vi ska äta middag. Idag kom kalendern som jag designade och beställde på Internet för någon vecka sen. Jag hoppas att den är fin, jag vill inte öppna och tjuvkika =) Paketet är väldigt litet så det var nog bra att jag valde en i storlek medium istället för small som jag först tänkte. Inatt ska det tydligen dra in ett riktigt snöoväder så jag ska nog lägga på lite tid på min restid till jobbet ifall väglaget är riktigt besvärligt. Inatt när jag åkte hade det redan hunnit sandats men det är ju inte säkert att det blir så inatt för det. Ikväll blir det lätt middag. Potatisgratäng och kassler. Jag orkar inte engagera mig ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0