Utgifter

Såg att inlägget igår blev utan radbyte, Är det något fel på blogg.se? Dom ringde aldrig och sa att bilen var färdig idag utan det fick jag veta när jag åkte dit strax innan fem. Inte blev det samma pris som var sagt heller utan nästan 800 kronor dyrare. God jul liksom och ingen domkraft nu heller. Imorgon ska en beställas. Det känns ju sådär. ( Jag är nog extra irriterad också för att min blodsockernivå är under fotsulorna på mig och jag är gravid ) Imorgon ska jag och Emma åka till Västerås och fixa det sista med julklapparna. På Onsdag kommer en från Trygghansa hit och pratar barnförsäkring. Får se om det är förmånligare att ta via dom ( har en gravid försäkring där ) eller att komplettera den jag har via facket.

Kommentarer
Postat av: Hulda

Ja, det är värdelöst. Har varit så för mig minst en månad:-( Med radbyte alltså..

2011-12-16 @ 19:48:45
URL: http://mathildamariaelisabet.blogg.se/
Postat av: Christine

Det blir utan radbrytning efter att du bloggat via mobilen. Hade också problem med det förut, när du bloggar via datorn efter att du bloggat från mobilen. Tryck på jag tror det står typ redigerare eller nåt liknande längst ned till höger. Då får du upp menyn igen så att du kan lägga in bilder och sånt med, som även den försvunnit efter att man använt mobilen :)

2011-12-16 @ 22:37:39
URL: http://kirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0