25 Februari


Imorgon är det 5 år sen som min fina vän Frida gick bort <3
Även fast det gått 5 hela år så tänker jag ofta på henne iallafall.
Jag vet att vi skulle ha varit vänner livet ut om inte livet velat annorlunda med henne.
Cancer...


Nu på morgonen har jag klämt i mig tre ägg, det sista gick lite motigt, och snart druckit två koppar kaffe.

Mina räkningar är betalda och jag har fört över pengar till mitt nya kort så att jag kan handla mat ikväll. Det kan ju vara bra.
Jag har även fört över pengar till mitt sparkonto och till mitt och Samuels servicekonto. Bra där!

Nu ska jag snart klä på mig uniformen och åka till jobbet i snöovädret.

Jag längtar till imorgon när jag får komma hem igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0