En kvar!

Inatt går jag upp fjärde och sista dagen halv fyra. Vad skönt det ska bli med ledig helg!

Idag efter jobbet åkte jag till mormor och morfar. Mamma och syrran, och Sky var där. Jag drack kaffe och pratade med dom ett tag innan jag åkte hemåt. Det var mysigt <3

Jag bjöd in Samuels mamma att titta på Melodifestivalen med oss på Lördag. Jag ska göra pizza och tyckte det skulle vara kul om hon kom. Hon tackade ja till att titta på den med oss och hon tackade även ja till att äta med oss. Jag har hittat på det här själv, Samuel vet ingenting, men det är ju hans mamma så det borde han inte ha något emot haha :)
Han är på väg hem nu efter att ha varit på föreläsning med sin pappa om flugfiske. Gulligt :)
Jag längtar efter honom så det ska bli skönt att få krama honom alldeles snart.


Jag är glad idag.
Det gick bra hem från Stockholm även om vi inte kom iväg direkt, men det var roligt att jobba med Bob och kul att prata lite mellan biljettkontrollerna. Det är roligast att jobba med en kompis.

Usch klockan ringer ju snart! Jag hoppas att Samuel är trött när han kommer hem så att vi kan lägga oss. Jag kan inte somna om inte han ligger bredvid mig.

Jag har bara liiiite träningsvärk idag. Jag trodde att jag skulle vara helt förstörd idag, men icke :)



Sov gott sen <3

Kommentarer
Postat av: Annica

ahaha föreläsning om flugfiske det var det nördigaste :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0