Glad


När jag kom fram till min bil på jobbet så såg jag att någon kladdat på den:




Söta MAT-Hulda hade skrivit det här.
Jo jag vet att det är hon för vi brukar lämna små meddelanden på varandras bilar. Jag har små lappar sparade i bilen som suttit på min vindruta :)
Jag blev väldigt glad :)

Det gick bra på gymmet. Biffen visade mig halva mitt program och resten visar han på Måndag då ska jag dit igen.
Det drog och spände på alla möjliga ställen och han lovade att få ordning på min framåtlutande hållning pga spänningar i axlar och rygg.
Jag litar på Biffen!
Sen pratade vi lite om tandläkare och han berättade att han brukar ha 9 till 13 hål varje gång han är hos tandis haha. Herregud.
Men han äter också ungefär 23 timmar om dygnet sa han.
Bra för hans tandis dock som blir rik ;)

För mig gick det bra hos tandläkaren. Jag hade inga hål och jag skötte mina tänder mycket bra sa han. Jag använder såna där Plackers och sköljer med Flux.
Han tog lite röntgenbilder och tog en extra på min rotfyllda tand.
Han undrade när jag rotfyllde den?
Ja...typ -97 eller -98.
Jag berättade att min cp tandreglerare drog ner mina tänder för fort med tandställningen så att en tand dog.
Eftersom att jag haft den rotfylld så länge och inte haft något problem ansåg han att den var fylld ordentligt.

Nu ska jag greja här hemma. Ikväll kommer min prins!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Michaela, jag kan inte hitta någon funktion där jag kan länka din blogg? Hur gör man?

2011-02-10 @ 17:41:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/liveforfashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0