Hej!

Det var riktigt mysigt hemma hos Samuels pappa igår. Mikkiz och Anders var också där. Vi fick mat och kaffe. Jag avstod tårtan.
Vi pratade och skrattade en massa som vi faktiskt alltid gör vid deras matbord. Jag tycker verkligen om att vara där. Samuels pappa och hans fru är verkligen härligt positiva personer.
Vi kom hem vid halv tio tror jag och hann med lite eget fredagsmys ;)

Nu är Samuel ute med sin kusin och fiskar. Han ringde mig för några timmar sen och berättade att han fått sitt livs största gädda.
Jag blir så glad när han ringer och är jätteglad och bubblig.

Jag är hemma hos mig och har precis överdoserat dijonsenap på min macka så det rinner ur ögon och näsa. Skönt att rensa lite ;)

Jag funderar på att sätta på en film. Jag har diskat och jag har ingen lust att göra någonting annat. Min kropp säger åt mig att ta det lugnt och göra så lite som möjligt så jag tänker lyssna på den.
Det räcker med att ta sig till affären sen och handla inför kvällens middag.
Jag ser fram emot öl och ostbågar till Melodifestivalen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0