Hemma

Jag blir tokig på att inte få veta hur det blir. Varför blir vi inte uppringda igen? Vi la vårat sista bud vid 12 men sen har vi inte hört något mer...Det känns jättekonstigt?
Fast det känns som att det inte blev den här...Och det känns jobbigt...Jag vill få känna mig hemma här...Men men det kommer...

I väntan på att Samuel ska komma hem från ytterligare en Lördag på isen försöker jag att ha lite mysigt här hemma:







Vi fick lämna en del av tåget nere i Göteborg. Så det var trångt på hemvägen. Och så ska det kaxas och då blev jag förbannad på två röda...Betalar man inte en flygbiljett till Mallorca eller?!

Usch jag skulle behöva sova en stund men jag måste få sova inatt...Jag ska ju jobba imorgon igen och jag önskar verkligen att det går felfritt imorgon...Jag är inte på humör för en massa strul...


Ikväll blir det pizza. Och så tänker jag krama om Samuel hårt hårt hela kvällen. Vad som än händer så har vi ju iallafall varandra och det är så fint.

Kommentarer
Postat av: Annica

åh leo <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0