Jag är så GLAD!!!!

Vet ni varför?
Jo för att syrran och Roberth fick lägenheten som jag var och kollade på åt dom förra veckan!!!
Syrran känner mig så hon ringde inte och berättade utan skickade sms för jag blir ju en crybaby direkt!
Det är svårt att få en bra lägenhet i Örebro och speciellt när man inte har så många poäng hos ÖbO men ibland har man tur och dom innan ångrar sig.

Skönt att jag hittar till lägenheten också...kanske inte så bra för dom he he ;)

Grattis syrran och Roberth ni är såååå värda den här lägenheten!








Min frukost idag har bestått av två kokta ägg och kaffe.
Igår gjorde jag blomkåls/broccolipurè som ska ersätta pasta/ris/potatis.

Jag ska ta en promenad med Michaela sen innan jag ska jobba. Då ska jag gå in på Samuels gym.
Jag har haft typ tre gymkort innan och jag hatar att träna på gym, men på det här gymet kan man köpa ett klippkort på ex 10 gånger.
Det ska jag göra ifall jag skiter att gå dit.
Samuel skrev nyss att han skulle tycka det var kul att träna ihop någon gång så det kanske blir så att jag faktiskt börjar träna på riktigt...

Det är bara att inse att jag ser ut som skräp, att jag måste träna upp mina klena axlar/nacke/armar och att mitt högra knä inte kommer att bli bättre av att jag inte tränar upp det.

Och vill jag inte träna styrka varje gång kan jag ta en timme på crosstrainer eller på ett löpband.

Det känns bra iallafall och jag hoppas att motivationen jag hittat räcker den här gången.

Och för övrigt så köpte jag en pärm och register igår och satte in mina pappersräkningar i den. De flesta räkningarna kommer ju direkt till Internetbanken...


Nu har jag även köpt en tilläggstjänst till mitt mobilabonnemang. 3000 sms i månaden för 69 kronor. Jag tittade på min mobilräkning och såg att jag smsat för nästan 400 spänn till andra operatörer än Tele2 som jag har så den kostnaden har jag nu dragit ner. Perfekt!
Skillnad på nästan 400 varje månad och 69 kronor!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tack så mycket :D jag hittar inte ens dit haha

Postat av: Tele2

Hej Michaela,



Vi är glada att läsa att du hittat vår tilläggstjänst SMS paketet så du kan sänka dina mobilkostnader. Det är just detta vi vill uppnå med tiläggstjänsterna vi har att man ska kunna skräddarsy sitt abonnemang och få ner kostnaderna där det behövs.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-09 @ 11:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0