Kattnos

Jag väcktes strax innan klockan tio av en blöt kattnos på min hand. Det var ett milt sätt att vakna på. Leo tyckte väl att det var dags för mig att gå upp!

Jag har varit på bolaget och så har jag tjockat i mig toast här hemma. Det var längesen.
Sen har jag inte gjort någonting annat :)
Samuel hämtar upp mig strax efter tre så ska vi åka en sväng till affären och äta någonting ihop innan han ska på innebandy. Ikväll ska vi till hans pappa som fyller år.
Jag tror att han längtar efter mig litegrann eftersom han frågade ifall jag vill följa med till affären haha ;)


Jag tog en bild på mig förut när jag precis hade vaknat. Det är skillnad på att gå upp 04:30 och 09:52:




Jag ser harmonisk och fräsch ut haha.

Jag hittar någon ny funktion i min mobil varje dag:






Jag ringde till min hyresvärd i Örebro och sa att dom som bor i min lägenhet får mitt förstahands kontrakt 1 mars. Jag har liksom glömt bort den där lägenheten.
Jag hoppas att budgivningen drar igång nästa vecka på lägenheten vi tittat på. Det blir spännande!
Underbart att få bli sambo <3


Äh jag tänkte ta itu med min disk imorgon, så jag har något att göra, men jag kanske borde göra det idag... Eller ska jag verkligen ha en hel slappardag idag?
Det känns lagom att ta itu med tvätten som jag ska ta med till Samuel.
Lagom ansträngande liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0