Paket på vift [ uppdaterad ]

Mina boots har kommit bort =/
Jag fick sms i Måndags om att dom kommit till Posten, men sen har jag inte hört något mer...
Jag fick kolli numret av Nelly.com nyss och har spårat mitt paket och det har kommit bort... Posten sa att jag ska kontakta Nelly.com igen och få paketet reklamerat...
Liiiite jobbigt när kundtjänstärenden sker via mail...så jag hoppas på att få svar eftersom att jag inte fått något paket och när Posten säger att jag inte kommer att få det heller känns det trist...
Men det viktiga nu är att få det ordnat så att jag inte får någon anmärkning på mig.
Nelly.com är annars supersnabba med leverenser så det här är tråkigt, att Posten tappat bort mina boots... =/


Gårdagens tråkiga wrap i hotellsängen:




Morgonens ledsna frukostmacka:






Nehej nu ska jag se om jag fått mail ifrån kundtjänst...


--------------------

Nästa Måndag får jag kontakta Nelly.com för en reklamation...suck...


Jag har varit duktig och ringt några samtal och ordnat med lite saker så det känns bra! Jag har diskat och bara latat mig.

Jag längtar till imorgon när jag ska åka till Örebro och luncha med tjejerna <3

Jag längtar även till min prins kommer hem...

Kommentarer
Postat av: Annica

Jaa vi har inte smakat den.. Finns i chokladsmak också :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0