Workout och pärontjuv

Jag tror att jag somnade inom fem minuter igår kväll. Det var så skönt att sova. Igår kände jag mig så här:




Tröja från Rut mfl och Samuels mjukisbyxor i strl XXL. Jag ska få ett par egna såna sa han igår ;)

Idag känner jag mig lättare. Jag fick vakna av mig själv och det var strax innan nio och jag fick dricka kaffe i lugn och ro innan jag skulle till banken.

Det gick bra att träna idag. Jag hoppas att jag kommer att kunna gå imorgon bara ;) Jag körde även triceps övningar så ikväll kan jag nog inte spöa Samuel ;)

När jag kom hem hade någon tjuvat ett päron och gnagt på:



Men jag blev absolut inte arg. Det var inget viktigt som papper tex och jag hade inte päronet i en påse och jag gissar på att Leo ville ha någonting att leka med.

Iförrgår körde Mathilda ner tåget som jag igår morse hade från Hallsberg. Jag möttes av den här i kupèn:



Eftersom att jag varit känsligare än känsligast så fick jag verkligen skärpa mig för att inte börja lipa inför kollegan.


Nu ska jag slöa lite och sen ska jag åka till Örebro för att få mitt lilla avslut och det känns bra.
När jag kommer hem igen ska jag steka pannkakor och jag har accepterat det faktumet att jag jobbar i helgen och det kan jag inte göra någonting åt!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha leoooo!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0