California

Så heter hårfärgen som jag i skrivande stund sitter med i håret. Jag vill få bort dom guldiga tonerna. Vi får se hur det går. Jag tror att det blir bättre nästa gång jag färgar.
Ett jäkla meck egentligen att färga håret. Men hur kul är det att vara råttfärgad eller vad jag är egentligen?


Igår kväll var det inte roligt att köra bil. Snön yrde, det var inte plogat och jag såg baklysen på bilar men jag såg inga hjulspår efter dom. Ibland körde jag mitt på vägen, ibland på fel sida och ibland på rätt sida. Alla körde försiktigt utom några dumhuvuden som prompt skulle blåsa om i 140 när vi andra körde i 80-90. Så idiotiskt!
Det tog en kvart längre att köra hem men så är det ibland.
Jag satt och svor över mig själv att jag var så dum som håller på och kör i sånt här väder, men så kom jag hem och kröp ner bredvid Samuel och då förstod jag varför jag håller på så här.


Sista tåget hem ikväll ska jag ha med mig Mathilda på :) Vi ska få jobba ihop :) Hon ska åka pass men jag ska sätta henne i arbete ;) Det brukar vara typ 20 personer på tåget och det är bara avstigande. Skönt! Tåget innan får vara jävligt för jag vet att det blir bra på det sista.

Jag jobbar bara 23 minuter in på morgondagen så jag blir som ledig. Sovmorgon blir det då.
Har en bra sväng på Fredag, 04:54 - 12:30 och så ledig helg på det.
Jag ska följa med Samuel ut och fiska i helgen :) Det ska bli så himla roligt! Han har tydligt förklarat att jag inte får gnälla. Han känner mig dåligt. Varför skulle jag gnälla? Jag får vara ute, dricka kaffe, grilla och vara med min bästa vän. Han ska allt få se.
Och han kommer gråta när jag drar upp en 10 kilos gädda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0