Glad Torsdag

Idag är jag ledig och jag har bestämt mig för att göra ingenting idag :)


Jag lägger upp några bilder från i Söndags när vi var ute och isfiskade.

( Bilder som jag efter mycket om och men lyckades överföra från mobilen till datorn via Bluetooth då det inte fungerade med USB sladd...märkligt eftersom datorn och mobilen är en Samsung....)




Tidig morgon ute på isen.



Som den gentleman han är så fick jag sitta i den nya stolen och Samuel på den gamla lilla.



Då det var relativt tomt i mörtburen fick vi försöka att pimpla upp några. Samuel lyckades :)



Jag fick ett löv..........



Min pimpelskugga och Samuel ute på isen.






Storfiskaren.




Isborren.




Samuel tyckte att jag var ihärdig med mitt pimplande. Jag gick från hål till hål ( haha det lät roligt ) i flera timmar. Jag borrade ett hål själv, men eftersom att det tog typ tre timmar så fick Samuel borra resten.







Det var 6 mysiga ( lite kallt om fötterna bara ) timmar i Söndags. Jag är glad att jag träffat en sån som Samuel. Det är skönt att sitta utomhus, prata lite ibland och bara vara.
Jag krokade loss en fisk, jag vet hur det känns när man får ett "pill" och nästa gång kanske jag får upp en fisk alldeles själv.
Jag är glad att Samuel vill att jag ska följa med, fast jag inte kan något.

Nu ska jag sätta på en film och njuta av min lediga dag.


Ps. En vecka idag utan godis,fikabröd eller läsk. Och det går skitbra! Ds.

Kommentarer
Postat av: Knappen

Jag blir så glad när jag hör och ser att du mår så bra <3 Saknar dig!

2011-01-14 @ 12:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0