Typiskt

Jag känner mig så irriterad. Usch vad jag inte trivs med den känslan i min kropp!
Jag försöker att tänka i små kedjor vad det kan vara som gör att jag är så irriterad men jag kommer inte fram till någonting.
Jag får hoppas på att Samuels goda humör smittar av sig på mig sen.

Det var mysigt att träffa Tina förut. Emelie kom inte, det var tråkigt. Vi satt och drack kaffe och åt en varm smörgås och tittade på folk och fnissade utan skam i kroppen åt människor som gick förbi utanför.

Jag var förbi syrran med hennes presenter och hon tyckte nog att jag köpt för mycket till henne, men det är hon så värd <3

Igår fick jag, enligt Mathilda, en jätteförsenad födelsedagspresent. Jag fick ett halsband som vi tittade på förra veckan. Det är en bur och en fågel. Svårt att beskriva med ord för det är så fint. Tack Mathilda, jag älskar det!

Imorgon ska mamma jobba på Lindex i Köping pga begravning så jag ska dra med Michaela och Oliver och säga hej innan jag ska till jobbet.

Nu vill jag inte vara irriterad mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0