Bara vara

Det är skönt att ha semester.
Samuel är rastlös och förväntansfull inför första fjällenresan på Lördag så jag får aktivera honom om dagarna ;) Idag var vi till ÖoB i Arboga och sen körde vi lite...tokigt och åt på Subway i Örebro istället för Arboga ;) Samuel hade inte ätit där tidigare.
Vi passade på att tjuva lite kaffe hos mamma och pappa när vi ändå var i Örebro. Det var mysigt.
Sen åkte vi hem, fixade lite saker nere på stan och sen fikade vi med Samuels mamma på kondiset där hon jobbar. Jag åt en jättegod blåbärsbulle.
Efter det åkte vi hem till Samuels pappa och fikade igen haha :)

Samuel är inne i sin fiskekammare och packar litegrann och jag sitter och gäspar i soffan.

Det ska regna imorgon, men det kan ju vara lite uppehåll också. Eller inget regn alls. Jag hade tänkt aktivera Samuel med att åka ut i skogen och plocka svamp eller kanske lite blåbär.
Aktivera låter kanske konstigt, men han går här hemma och trampar och vill bara åka till fjällen så det är bäst att hitta på saker haha :)

Jag kommer att vara i Örebro Måndag och Tisdag och Fredag och Lördag nästa vecka. Jag har lyckats klämma in träffar med dom som jag vill träffa när jag är där :)
Jag vet inte annars vad jag ska hitta på medan Samuel är borta. Jag har lite svårt att komma på idèer här hemma... Om det är fint väder kanske jag kan åka och bada någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0