Det är lite jobbigt

Jag vet att jag klagar men det är min blogg och då får jag det.
Idag är jag nedstämd. Jag vet inte vad jag ska göra och jag sover så dåligt om nätterna och är trött på dagarna.
Jag saknar Samuel så mycket så det gör ont.
Det här är inte min stad och jag vet inte vad jag ska göra för att den ska bli det.
Det känns hemma i våran lägenhet men inte annars.

Idag har jag hittills legat i soffan och varit i affären. Bara det.

Min prins ringde nyss och det var det jag behövde. Hans fiske går jättebra och han lät så härligt glad! Jag sa att jag går och hänger med huvudet här hemma. Han sa åt mig att gå och hyra en film till ikväll så jag kanske ska göra det. Ikväll eller imorgon.
Jag berättade vad dom ska få för väder och så. Han sa att det ska bli roligt att få visa mig hans ställe sen. Det ska bli roligt att få se det. Han sa att dom kanske går ner på Lördag. Undrar om det innebär att han kommer hem på Söndag?
Det känns skönt att höra att han saknar mig fast han har fullt upp med att dra upp fiskar :)
Jag började att gråta när vi la på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0