Film

Jag gjorde som jag blev tillsagd. Jag gick till Coop och hyrde Änglagård och så hyrde jag även Black Swan.

Jag älskar ju dom två första Änglagård filmerna. Jag har sett dom hundra gånger och jag kan dom utantill. Jag tyckte inte om den sista filmen faktiskt. Den hade inte den där speciella Änglagård känslan som jag älskar. Tråkigt men sant. Men nu har jag sett den iallafall och jag kommer inte att se den igen, men dom två första kommer jag att se flera gånger.
Black Swan var SÅ bra! Natalie Portman var heeelt fantastisk och vilken bra film! Jag förstår att den blev så hyllad som den blev.
Den var välidgt psykotisk men inte otäck. Jag kan absolut se den igen.

Jag är glad att jag har Leo. Han har legat hos mig varje gång jag varit i soffan. Det känns mindre ensamt när han är nära :) Löjligt kanske ni tycker men det tycker inte jag.

Jag kollade nyss vädret och det ska regna imorgon. Jag hoppas att det inte blir så för jag tänkte ge mig ut i skogen imorgon. Jag behöver rensa min hjärna och kanske hitta lite kantareller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0