Fotboll?

Jag får nog lov att se på fotboll om en stund. Fördriva lite tid.

Förut tyckte jag att det var skönt att vara ensam emellanåt. Det gör jag inte längre.
Imorgon ska jag ta tåget till Stockholm och gå en vända på stan. Mathilda jobbar på tåget som jag åker dit med och Emma jobbar på tåget som jag åker hem med så det kan inte bli mer perfekt.



Samuel ringde förut och för en stund sen fick jag ett sms om att han och Classe skulle börja att vandra upp på fjället. Dom kan inte vänta till imorgon. Söta :)

Min trötta hjärna har inte vaknat till liv än. Jag låter den vara i det här tillståndet idag så är jag pigg imorgon när jag ska till Stockholm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0