Hemma hos mig igen

Det var skönt att få komma till Örebro.
Igår mötte jag upp Emma för att äta lunch. Jag hade så jäkla ont i huvudet, någonting som jag hade burit med mig sen kvällen innan så jag kände mig inte fräsch alls. Men en smörgås och lite kaffe gjorde att jag började att må bättre. Tur!
Efter lunchen promenerade vi lite på stan och sen mötte vi upp Tina för en juice ( ! ) och lite prat :)
Sen åkte jag hem till mina föräldrar och väntade på att syrran skulle hämta upp mig för en tur till Marieberg :) Mysigt att umgås med syrran.
Hemma hos mamma och pappa igår kväll blev det goda mackor och glass och sen sov jag faktiskt rätt bra inatt även om jag vaknade tidigt :) Men då fick jag ju en frukost med mamma innan hon åkte till jobbet.

Idag mötte jag upp Danne och pratade en stund med honom. Sen var det lunch dags med Mathilda och vi gick till ett nyöppnat ställe där jag åt god pasta. Tyvärr så fick jag inte i mig mer än 1/3 del men gott var det :) Sen gick vi en runda och kollade på lite Open Art saker. Vi satt en stund på Järntorget nere vid vattnet och pratade om allt möjligt. Efter det kom Lisa och då var det dags för fika. Det fanns ett chokladwienerbröd kvar på Hälls och det stod mitt namn på det. Som jag älskar dom där wienerbröden!

Jag fick bra energi i kroppen efter mitt Örebro besök. Det var tomt att låsa upp dörren och ingen glad Samuel mötte mig i hallen men det gjorde en glad katt iallafall.
Jag längtar så mycket efter Samuel så det är inte klokt. Jag hoppas att han ringer imorgon eller på Torsdag för nu behöver jag höra hans röst <3

Det är så vansinnigt tråkigt att laga mat till sig själv så jag fuskade och köpte en fiskgratäng som står i ugnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0