I en gammal dator

Där hittade jag väldigt mycket som jag saknat. Jag kan inte lägga upp alla bilder, och en del vill jag inte lägga upp heller, men några kan jag lägga upp. För att jag tycker om dom och för att dom har betydelse för mig:



Vi är bara två som jobbar kvar nu.



När jag bodde på Västra Nobelgatan.



Första gången ensam i Paris.



Hemma hos M en sensommar kväll innan vi gick ut och dansade och hade SÅ kul!



Ute i huset. Jag har aldrig mått så dåligt som när jag bodde där, men jag är idag tacksam för distansen jag fick och chansen till att våga.



Lille Rocco som jag inte kunde ta hand om och som har det hur bra som helst hos mamma och pappa nu.



En Valborgsmässoafton.



Emma och jag.



Emma och jag i Paris. Vi reste till Paris, Nice och Milano och vi har skrattat mycket åt den där resan haha :)



Jag och min äldsta vän Lisa när vi var i Leksand och kollade in Lisas folkhögskola. Tror det var 2007?



Amber, Alex och jag på en av dom små stränderna i Nice som vi hittade. Jag hade otroligt roligt med dom två under mina dagar i Nice 2008.



Jag och Danne hemma hos Danne under en utav våra skrik-kvällar.


Jag är glad att jag tillslut hittade mig själv och slutade att flänga runt. Jag började att hitta mig själv rätt bra ungefär...ett halvår innan jag träffade Samuel. Efter att jag träffade Samuel så kunde jag växa in i mig själv ordentligt och bli en mycket tryggare och lugnare person.
I mitt liv snackar vi inte innan eller efter Kristus utan innan eller efter Samuel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0