Lika tråkig som vädret!

Idag har jag inte riktigt vaknat till känner jag.
Jag blev besviken när jag såg att det regnade och dimman låg tät utanför fönstret när jag vaknade. Jag hade sett fram emot att få traska runt i skogen ett par timmar.

Som tur är fick vi besök av Michaela, Johan och Oliver efter ett par timmar och det piggade upp. Oliver ville pussa Leo hela tiden och Olivers ratade russin åt Leo mer än gärna upp :)

Samuel är iväg till Classe och sätter upp tältet och ser så att det är helt. Dom åker tidigt imorgon bitti och jag vet att dom båda har resfeber ;) Jag kommer att gå och hänga med huvudet här imorgon, det vet jag. Jag är glad för Samuels skull förstås, jag är bara ego som tänker på hur tomt det kommer att vara här hemma när han är borta.
Förra året jobbade jag ju medan han var borta så då gick det fort. Jag hoppas att jag får en bra vecka här hemma. Synd bara att mobiler inte funkar uppe på fjället ;)

På Måndag åker jag som sagt till Örebro. Jag börjar med att luncha med Emma och prata bort ett par timmar. Efter det ska jag till Marieberg och kanske IKEA med min syster :) Sen ska jag umgås med mamma och pappa på kvällen och sova där.
På Tisdag börjar jag dagen med en kaffe med Danne, sen blir det lunch och säkert fika med Mathilda och efter det träffar jag Lisa innan jag åker hem.
Jag åker tillbaka till Örebro igen på Fredag och åker hem på Lördag så om någon vill träffa mig då har jag ingenting inbokat alls ;)

Jag fick en orkidèe av familjen när dom var här och den är verkligen jättefin. Jag funderar på varför jag aldrig köpt mig en egen tidigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0