Semesterväder

Från ingenstans kom ett enda stort vitt moln in och nu regnar och blåser det. Jag tror inte att det blir minigolf idag om inte vädret gör en tvärvändning åt andra hållet.
Jag hoppas att det är bättre väder uppåt landet där Samuel kör...

Jag tror att vissa saker, vissa händelser, kan man inte riktigt bearbeta färdigt.
Jag drömmer väldigt intensiva drömmar, många av drömmarna är väldigt jobbiga och ibland när jag vaknar känner jag mig frågande och ibland är jag förbannad och skulle vilja skriva ett långt brev där jag fick ur mig allt.

Men jag har iallafall kommit långt. Jag har det hur bra som helst och det är det viktiga för mig.



Jag fick hem mitt schema för perioden efter semestern. Jag gillar det inte alls. Jag sover borta mycket och jag har långa dagar. Det känns inte direkt woohoo att komma tillbaka om två veckor...

Jag väntar bara på att Samuel ska komma hem. Det känns så tydligt i kroppen, den där rastlösheten. Det dröjer så många timmar än så jag måste försöka att sysselsätta mig. Jag tänker då inte gå ut iallafall i det här vädret och bilen kör jag inte en meter.
Det kanske är någon söndagsfilm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0